زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

روزهای سختی که سپری شد...

سلام به همه ی دوستانم

اول از همه ی دوستان عذرخواهی میکنم که نگرانشون کردم  (خودم میدونم که نگران نبودید حالا لازم نیست بهم یادآوری کنید! ) چه خبرا؟ همگی حالتون خوبه؟دلم برای همگیتون تنگ شده!

والله عارضم به خدمتتون که توی این مدت که نبودیم خیلی ماجراها پیش اومد اعم از تلخ و شیرین...

ی مدت که بیمار بودم و کارمون شده بود رفتن از این دکتر به اون دکتر و شنیدن نظرات دکترهای مختلف و دادن آزمایشات فراوان و خرید داروهای گرون قیمت و بستری و بیمارستان و اتاق عمل و کمپرس کردن جای سرنگ ها و آنژیوکت ها...

بعد از این ماجراها هم که اونقدر ضعیف شده بودم که بیخیال رژیم و تیپ و هیکل شده بودم و الان به طرز فجیعی چاق شدم البت ناگفته نماند که از فردا رژیم خاص خودم رو شروع خواهم کرد.

خبر دوم اینکه داریم خونه می خریم و بخاطر همین قضیه دیشب رفتیم و هرچی تو بساطمون داشتیم اعم از طلا و سکه فروختیم اما فکر کنم هنوز  ی شش تومان ناقابل پول کم داریم اما جور میشه ایشالله! مهم اینه که اول زندگی بتونیم خونه دار بشیم!

توی مدت بیماری همسر عزیزم خیلی ناراحت بود و خیلی هوامو داشت و از همیشه مهربونتر بود. ازش خیلی ممنونم که بهم ثابت کرد که تو تموم سختی ها کنارمه و مرد روزهای سخته.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد