زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

خونه ...

میخوایم خونه بخریم اما ی کوچولو پول کم میاریم...

به دلتون بد راه ندین مبلغ زیادی نیست 20 میلیون ناقابله!!!

خلاصه که سخت کار می کنیم و در واقع میدویم اما نمی رسیم اما تنها یک امید هست و اون عشقی هست که به هم داریم.

حتی اگر از خستگی در حال بیهوشی باشم به چشمان مهربان همسرم که نگاه کنم تمامش فراموش میشه و جای اون رو امید و توکل پر میکنه!

هیچ وقت چیزی رو به زور از خدا نخواستم خونه رو هم به زور نمیخوام چون اگه قسمتمون و خیر و صلاحمون باشه ی جوری جور میشه که خودمونم باورمون نشه مثل قضیه ازدواجمون که هنوزم باورمون نمیشه!

جاتون خالی یکشنبه که شیفت همسرم بود رفتیم حرم خیلی همه ی دوستانم رو دعا کردم خیلی!!!!

الان موقع امتحانات عزیزمه خیلی سخته لطفا براش دعا کنید تا موفق بشه! طفلک سرما خورده هم هست و دیشب ی پنی سیلین خورد.

خلاصه از اوضاع و احوالات ما همین ها بود. تمام فکر و ذکرمون شده خرید خونه که اگه خریداری بشه خیلی خوب میشه!

پ.ن) تو که میدونی تمام توکلمون به تو هست و با دست خالی زندگی رو شروع کردیم خودت هوامونو داشته باش! میدونم که هوامونو داری حالا یکم بیشتر داشته باش ناسلامتی ما همسایه ی امام رضا(ع) ایم نمیشه یکم پارتی بازی کنی؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام
امیدوارم که زودتر خونه‌دار بشید. ولی اگر خیلی خیلی بهتون فشار میاد کم کمک برید تو نخش. و یقین داشته باشید که خدا جورش میکنه. یقین کامل.

ممنونم

سیندرلا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

عزیزم نگران نباش ایشالا اگه خدا براتون اون خونه رو در نظر گرفته باشه میخرین فقط خودتو زیاد تحت فشار قرار نده.
ایشالا همسر هم خوب مبشن.
مرسی ا بابته دعاهات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد