زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

کار دو شیفت...

دو شب قبل عزیزم گفت که میخواد برای شب تولدم چیزی بگیره اما واقعا دارم دعا میکنم که کاری نکنه آخه همه ی دغدغه ی من شده خرید خونه!

هر دو داریم دو شیفت کار میکنیم اما باز هم...      دلم برای ی خواب طولانی لک زده.

بیخیال از ناله کردن خوشم نمیاد... فقط دعا میکنم که سالم باشیم و بتونیم کار کنیم.

به قول شاعر:

برو کار میکن مگو چیست کار

  که سرمایه ی جاودانی است کار


پ.ن) بله خلاصه اینکه کار کردن عار نیست اما خدا جون، اوس کریم مهربون یکم از اون بسته ی پولای قلمبه بفرست دیگه! فقط بی زحمت تراول باشه!

اوس کریم نوشت: ممنونم که بهمون تن سالم دادی تا کار کنیم و خودمون خرج خودمونو در بیاریم . میدونم تا همینجاش هم هرچیزی جور شده دست خودت بوده! ما رو فراموش نکنی ها!


نظرات 3 + ارسال نظر
سیندرلا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://zozooooo.blogfa.com

خب زندگی جونماسم نمیزاری رو خودت همینه دیگه چی صدات کنم خبببببببببب
عززیزم حتما هم نباید که الان خونه بخرین.تو هم زیاد سخت میگیریاااااااااااااد اول زندگیته حالا.
یه مدت اجاره میشینی بعد میخرین دیگه.
خسته باشی زندگی جونم


باشه در اسرع وقت ی اسم میذارم عسیسم
از اجاره نشینی بیزارم

papary پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://papary.ir

دوستم تولدت مبارک باشه

ممنون

سیندرلا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://zozooooo.blogfa.com

تفلدت مبالک باشه.

میسی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد