زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

زندگی جدید من

اینجا از خاطرات روزهای زندگی در کنار همسرم می نویسم و تمام چیزهایی که دوست دارم و ندارم

روزانه نوشت1

سلام

این اولین پستی هست که مینویسم.

امیدوارم زود از نوشتن مایوس نشم.

اینجا قراره از روزها و زوایای جدید که در زندگی من ایجاد شده و از چیزهای جدید که این روزها میبینم و یاد می گیرم بنویسم .

شاید خاطرات یا اتفاقات زندگی و یا گاهی روزانه نوشت.

هنوز در مورد اینکه هر روز بنویسم یا نه تصمیمی ندارم. شاید هم باهم اینجا نوشتیم ! من و همسرم.

نمیدونم!!!

اگه دوست داشته باشه! چرا که نه؟؟؟


نظرات 4 + ارسال نظر
جوراب پاره و انگشت ازاد پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

خودتی ؟ دخترک خودتی ؟

ببخشید ؟ کی ام من؟

شیما شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام خانومی وبلاگ جدیدتون مبارک امیدوارم که این وبلاگ سرشار از انرژی مثبت و خاطرات قشنگتون باشه

ممنونم عزیزم

مسیحا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ http://blog.masiha.ir

الان این خنده یعنی چی اونوقت مسیحا؟؟؟

جوراب پاره و انگشت ازاد دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

اینجا قبلا وبلاگ دوست من بود که اسمش دخترک بود.... بعدش وبلاگشو بست و الان دیدم اپ شده ... ولی انگار شما یکی دیگه هستین....

والله من که نمیشناختمشون!
به هرحال شما هم خوش اومدین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد